viernes, 16 de diciembre de 2011

Margalef !!!

Vàrem estar 5 dies a Margalef del 7 al 11, ens vem estar practicament al sector Laboratori on jo tenia uns 8b's en ment. En Chaya va estar probant la fanàtica via "la ley innata 8c+/9a" on va estar resolvent uns quants passos, la Itziar el primer dia va encadenar "Voladerum 7c" amb no gaire esforç, Felicitats!  i també a l'últim dia va estar probant el "Serau nocturn 8a" on casi l'encadena caient-se a l'última xapa. Jo el primer dia amb els fanàtics de la comarca Lluis Saló, Carlos Torrablanca i en Marc Giol vaig fer la "Zona 30 8b" al quart pegue, i desprès en Lluis, en Carlos i en Marc van fer un triplet encadenat " T sunami 7c". Quan ja es feia fosc em van deixar a la tenda i van marxar cap a Osona. En el llarg dels quatre dies vaig encadenar la variant de zona trenta que no se el nom,  però m'han dit que es 8b i la "Bombi 8b". Desprès dels 5 dies varem tenir que marxar per anar al cole... :( , peró amb la satisfacció de que tornarem 4 dies més abans de Nadal.

Aquí us deixo amb el video de la Zona 30.

No hay comentarios:

Publicar un comentario