viernes, 16 de diciembre de 2011

LA COVA DE CODOL

El dimecres sortint de cole en Carlos, en Caba i jo ens dirigiem a Roda de Ter on ens esperava en Met per anar a la cova. Un cop allà escalfem amb el "6c" i jo i en Met ja li voliem donar un pegue al "Sila 7c/+" a muerte pero vem fracassar... Al final li vaig trobar un mètode que m'anava millor i li donc un pegue i l'encadeno. En Caba un amic meu de l'escola que era el primer cop que toca roca decideix probar el "6c" on quasi l'encadena. En Carlos prova el Sila però no li acaba sortint, jo decideixo donar-li pegues al "Vimutti 8a/+" on resolc el pas i l'encadeno al 4art. pegue.
En Met a última hora després d'un llarg descans encadena el Sila, Felicitats!!. Jo li volia donar a un projecte que sortia recte però no em va donar temps i vàrem marxar direcció a la Farinera que feien l'exposició de Boreal, en Carlos i en Caba no en tenen prou i es dediquen a escalar una horeta, Vaia fanàtics!!!

Aqui us deixo amb el video del Sila i del Vimutti.

1 comentario:

  1. Boooooooooooooou!

    bueno molt bé m'agrada que actualitzis el blog ia tocava eh xD, felicitats a tots pels encadenes!

    ens veiem avui a la tarda a Calella suposo, ja vaig parlar amb en Carlos, vinga a muerte!

    ResponderEliminar